3 Ağustos 2012 Cuma

10 dakkadır başlık arıyorum,sıkıldım.


İnsanları çekebildiğim süre içinde mükemmel varlıklar olduğunu fark ediyorum. Şimdiye kadar bi’ çok insandan bi’ çok şey öğrendim.
Bi’ çoğu hayatıma girip, bana kötü ya da güzel şeyler öğretip çekip gitti. Bundan hiç rahatsız olmadım.-üstüne alınma canım. -
işin kötü tarafı son zamanlarda bunu alışkanlık haline getirdim. Bunu fark edişim kısa bi süre önce başladı. Bunu yaptığım zamanı fark edişim ise 1 seneyi geçer. Her insan yapamaz, planlama çok önemli. Hep derim, plan çok ciddi iş. Sonucunun boka sarmaması lazım, sardı mı yanarsın, uyuyamazsın.
Dediğim gibi, her şey 1 seneyi aşkın bi sürede başladı. Ergenliğimi tam bırakıyorken son noktamı da koymak istedim. Kendimi öğretmen gibi hissediyorum. Sonunda şu ‘kişisel menkıbe’ me başladığım için huzurluyum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder