23 Mayıs 2012 Çarşamba

Dönüşüm


Patti Smith is my idol!
-Gözlüğünü tak Aybik!
-Artık plan yapma Aybik!
Eskişehir’e alış Aybik!
Antidepresanlarla kolkola.
İnsanlar istemsiz bi’ şekilde umrumda olmuyolar,özür dilerim. Şuanda en sevdiğim tişörtümü bet ediyorum.
3 gündür hiç sevmediğim yaz meyvelerini yiyorum. NOT: ben meyve sevmem.
-Canım sıkıldığında Heykel’de salak salak dolaşmayı özlüyorum.
-‘pamuk’ lafını özlüyorum.
Ben bilgisayarda yazamam yazı. Kelimeler tıkanır. Kalem değecek kağıda, sürtecek, kayacak kağıttan. Alışkanlık olsa gerek az yazmadım:
‘sevgili günlük. Sabah kalktım, kahvaltı ettim. Okula gittim geldim. Babam geldi. Yemek yedik. Tv izledik. Yattık uyuduk.’
ilkokul bir-ki-üç.
Biz ailecek yatınca uyuruz.
Özge var bi tane. İyi ki de var.
-Hadi kalk ders çalışacaksın Aybik!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder