5 Ağustos 2011 Cuma

hormon.

istediğini yap istediğini yaap istediğiiiini yaapistediğini yap......olmaz işte.olmuyor.
Böyle birden kendimi salmak istiyorum,10005 metre yükseklikten bi yamaçtan kendimi bırakmak istiyorum.aşağı düşerken düşünmek istiyorum.aşağı düşerken bağırmak istiyorum.aşağı düşerken 'hoşçakal' demek istiyorum.aşağı düşerken ağzımı açmak istiyorum,rüzgardan komik şekiller çıksın diye.aşağı düşerken ağlamak istiyorum.aşağı düşerken tükürmek,kusmak istiyorum.sonra aşağı düş...
Hiç düşünür mü ki insan ben nasıl öleceğim diye? ben düşünemiyorum.sakin kafayla düşünsen de olmuyor çünkü.o kadar farklı bi havada seni yakalıyor ki tüm kötülükler,düşersin mesela bacağın kırılır ama bi an olur çok garip hissedersin,ya kafan kırılsaydı? ölecektin.düşündün mü hiç? hayır sen kanser olup 6 ayda ölmeyi planlamıştın derler adama.
istediğini yapabilecek misin bakalım? sana bi şey diyeyim mi? yapamıcaksın.sen insansın,her zaman istediklerin eksik kalır.her zaman ağlanırsın.
yaa böyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder